Bérszámfejtési és munkaügyi audit

Kinek ajánljuk?

Bérszámfejtési és munkaügyi auditunkat azon cégvezetők figyelmébe ajánljuk, akinek fontos a bizonyosság arról, hogy az adott területen minden adminisztrációs és jogi folyamat szabályosan és költségtakarékosan zajlik.

Miért hasznos?

Bérszámfejtési és munkaügyi auditunk célja, hogy a jelenlegi gyakorlatot áttekintve felhívjuk figyelmét az esetleges kockázatokra és hibás működésre, majd konkrét megoldást kínáljunk a felmerülő problémákra.
Az adminisztrációs folyamatok egyszerűsítésével, vagy egy esetleges hibás gyakorlat kijavításával költséget takaríthat meg, továbbá nem kell tartania egy hatósági ellenőrzés olykor elég súlyos anyagi következményeitől sem. Munkatársaink több éves tapasztalatának köszönhetően pontosan tudjuk, hogy melyek egy munkaügyi ellenőrzés főbb területei, ezért ezekre különös figyelmet fordítunk.

Mit teszünk?

  1. Tervezés – A vezetőséggel együttműködve meghatározzuk a kockázatosnak ítélt területeket.
  2. Audit - Részletesen megvizsgáljuk az egyeztetett témákat.
  3. Írásos jelentés - Ez az összefoglaló tartalmazza a feltárt hiányosságokat és az esetleges szabálytalanságokat, illetve felhívja a figyelmet a hibás gyakorlatra.
  4. Javaslattétel - Meghatározzuk a szükséges intézkedések, javítandó dokumentumok listáját.
  5. Támogatás - Segítséget nyújtunk ezek gyakorlati megvalósításában.

 

Az ABT Treuhand csoport komplex támogatást kínál adótanácsadás, könyvelés, könyvvizsgálat, bérszámfejtés, valamint kockázatmenedzsment területeken egyaránt.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Az Ön személyes kapcsolattartója:

Fazekas Edina

partner, bérszámfejtési szolgáltatások

Üzenet küldése

Fazekas Edina

partner, bérszámfejtési szolgáltatások

  • A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
  • Javasoljuk a telefonszám megadását a könnyebb előzetes egyeztetés érdekében.