Interim (kisegítő) könyvelés

Megoldás átmeneti hiányzásra

Minden cégnél előfordul, hogy egy munkatárs ideiglenesen kiesik, vagy egy pozíció átmenetileg betöltetlen marad. A hasonló helyzeteket a cégek általában házon belül át tudják hidalni. Amennyiben a belső feladatelosztások után is marad még olyan feladat, amit átszervezéssel, ill. új munkaerő felvételével sem tud pótolni, akkor releváns megoldás lehet külső segítséget igénybe venni.

Szívesen segítünk jól strukturált könyvelési feladatok részmunkaidőben történő megoldásában, amik jellemzően távolról is végezhető feladatokat jelentenek. Legyen szó bizonylatok feldolgozásának különböző szakaszaiban való közreműködésről, zárási feladatokban nyújtott segítségről, vagy adóbevallások elkészítéséről. Nagy tapasztalatot szereztünk különböző könyvelési rendszerekben, legyen szó akár egy komplex vállalatirányítási rendszerről (pl. SAP, Navision, stb.).

Sokszor azonban a megoldás kulcsát nem is a megszokott munkafolyamatok pótlása jelenti, hanem a folyamatok átgondolás, ill. azok hatékonyságának javítása. Szívesen segítünk a számviteli- és pénzügyi folyamataik átvilágításában a még hatékonyabb működés érdekében. Nagy tapasztalatot szereztünk a bizonylatok beérkezésétől a jóváhagyáson és utaláson át a könyvelésig tartó folyamatok kialakításában, ill. ezek elősegítését célzó informatikai megoldások területén.

Az ABT Treuhand csoport komplex támogatást kínál adótanácsadás, könyvelés, könyvvizsgálat, bérszámfejtés, valamint kockázatmenedzsment területeken egyaránt.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Az Ön személyes kapcsolattartója:

Milus Ádám

mérlegképes könyvelő, adószakértő partner

Kapcsolatfelvétel

Milus Ádám

mérlegképes könyvelő, adószakértő partner

  • A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
  • Javasoljuk a telefonszám megadását a könnyebb előzetes egyeztetés érdekében.

Konzultáció időpontra javaslat: